2010. április 24., szombat

Árpád-pihenő

Rékával ma úgy határoztunk,  kirándulni fogunk, el is indultunk a Sas hegy felé. Igen ám, de én még nem voltam ott soha...szégyen mert budapesti gyerek vagyok, de ez van. Réka meg nagyon régen volt ott, ezért a farkasréti temetőnél lyukadtunk ki. XD
"Na akkor most hova?" címmel, meghatároztam egy elérhető célt: Fenyőgyöngye.
A busz megérkezett a végállomáshoz, és Réka feltette a kérdést: És most?
-Hát nem tudom, idáig ért el a terv...
Végül is elindultunk, és megérkeztünk az árpád-pihenőhöz.
Elég jó volt a terep, nem fájt a lábam(ami ritka), és sikerült néhány jó kép is. Nekem pda-m van, 5mp-es, Rékának Telefonja, 3mp-s valljuk be ezek nem a fényképezés Non plus ultrái. :)
Akit érdekelnek a képek: Fotók 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó éjt.:)

B. Gabi írta...

Hajrá, szép hely, menjetek csak mindenfelé! A képek pedig, akármivel csináltátok, tök szépek.
Ma nem megy a fogalmazás... :(
KL